måndag, december 31, 2007

Gott Nytt år

På er allesammans.

Detta året har gått fantastiskt fort- Knappt så man vet vart det tagit vägen.
Och för oss har detta året inneburit en hel hög med förändringar.
Fler än vi nog kunde förvänta oss eller ens gissa oss till.

Ganska chockartat måste jag få säga så här när jag tittar tillbaka på det.

*Husköp
*Renoveringar
*Ny skola och nya vänner för Shola
*Min utbildning blev klar
*Graviditeten
* 1 år som gifta
* Miltons födelse

Blev en hel del.
Och inatt firar vi 5 år tillsammans
.
Herregud- tiden springer verkligen bara iväg.

Milton har hunnit bli 9 dagar .
9 dagar som nog varken jag eller Kamran kan säga vart dom tagit vägen eller vad vi egentligen har gjort.
Förutom att gosa, lukta på bebis, mata, bytt blöjor och nattat barn.

Ja jo- jag har ju hunnit dra på mig en förkylning under dom dagarna och nu öroninflammation!!
Är allmänt hörselskadad för tillfället och lär inte ha några problem med alla raketer som skjuts ikväll/natt.

Idag blir här iallefall en del gjort. Precis klara med städning av nedervåningen. Tvättmaskinen går för fullt.
Oj vad tvätt det blir med en liten kille som har en tendens till att kissa ner precis allt.
Kissa i det fria är nog skönast.

Nu blir det kalkon förberedelser som gäller.
Tar ju ca 3 timmar innan Kalkonen är klar.
Förberedelserna säkerligen 1 timme om jag lyckas få gjort det i lugn och ro - knappast troligt.

Dags att sätta igång dårå.

Önskar er alla en god fortsättning på det nya året.
Att nya året innebär en massa förändringar till det bättre.


P- tänker på er. Hälsa familjen, bror, syster,mamma och pappan din.

0 kommentarer: