onsdag, december 12, 2007

Lucia Firande

Har Shola på sin skola idag.
Skall vara tärna.
Vi hade nog tippat på Lucia, men icke..
Glitter i håret och runt magen skall hon ha.

Räknar dagarna tills knotten ska komma gör hon oxå.
Har försökt förklara för henne att knotten kanske inte vill komma ut den 21a.
För som det verkar nu så ligger knott gott där den ligger...

Typiskt!!!

Vet ju hur barn kan vara när man säger ett datum eller dag. Dom blir såå inställda på att då sker det.
Och gud nåde dig om du bryter mot det ;0)

Idag är det 8 dagar kvar till BF.
Och känns precis som att det inte kommer att ske nåt innan det är dags.
Ska ner till bm idag. Lämna kisseprov och ta blodtryck.
Gick iväg med Kamran igår för att handla. Satt på våran lilla bänk i hallen och hade tagit på mig skorna. Fick hjälp att resa mig upp, han precis ställa mig upp så kändes det som att någon slog till mig i huvudet och jag höll på att svimma.
Fick snällt sätta mig ner och fick lite juice av Kamran, utifall att det var sockerfall.

Gick iväg, men mådde knas ganska länge efteråt.
Blev yr i huvudet en gång till efter det, i affären. Men inte alls lika mycket.

Ska ta upp detta med bm idag oxå då hon är lite orolig för mitt blodtryck.
Så får vi se vad dom tycker om det.
Och vad som skall göras.

Skall idag försöka komma åt så jag kan paketera lite julklappar.
Ligger lite påsar här och där.
Ska fixa ett kort till Kusin Vincent oxå som fyller år den 17:e.

3dje advent
har min moster middagsbjudning för släkten + kalas för Vincent samtidigt.
Får se om det är något vi kommer att vara med på eller om vi stannar hemma.
Beror helt och fullt på.
Lämnar Vincents paket till mamman min annars.

-Gisela Hoppas att ni får en underbar jul och ett gott nytt år oxå =0)
Och att allt är bra med er !

Min dröm om en vit trappa är uppfylld

0 kommentarer: