torsdag, december 13, 2007

Gnälligt värre.

Ska det vara att man känner sig som värsta gnällkärringen dom sista dagarna/veckorna??

7 dagar kvar idag om knotten behagar titta ut.
Orkar inte mer.
Är så gnällig så det inte är sant.
Kamran med.
Vi gnäller på varandra och på magen *S*
Och försöker berätta för knotten att nu är det minsann dags att komma.
Varken mamma, pappa eller stora syster orkar vänta längre..

Jaaa vi är ego!!
Men seriöst. Nu får det lixom räcka.
Minns inte alls att det var så här med Shola. Visst ville man att det skulle vara över och att bebisen skulle komma ut så man fick se det lilla underverket.
Men den här gången är det bara jobbigt...

Jobbigt, jobbigt, jobbigt!!!

Håller på hemma och försöka tänka på annat.
Pysslat lite med hemma gjorda julklappar på morgonen.
Sen en snabbis till MVC. kolla blodtryck och kisseprov igen.
Allt såg ok ut.
Lyssnade på knotten.
Ringde förlossningen gjorde min bm oxå.
Då igår kom det lite vatten... =0P
Och vi trodde att det var vattnet som gått. Det har det väl oxå. Men inte på riktigt.
Eftersom värkarna inte satt igång mer eller det kommit mer vatten så var detta enligt förlossningen ett falskalarm...
Sådana kan man oxå få...

Underbara underbara graviditet.
Så nu har jag gett upp..
Säkert femtioelftegången jag skriver det..
Men nu varken bryr jag mig eller tänker klocka.
Vill knotten födas hemma så varsågod..

Hinner vi in så hinner vi in. annars får vi göra som kvinnsen på stenåldern..


Nu ska jag städa färdigt..
Dricka upp mitt kaffe och påbörja middagen..

Min dröm om en vit trappa är uppfylld


0 kommentarer: