torsdag, december 06, 2007

StädNoja!!

IDag har jag varit produktiv.
Eller det är nog bara förnamnet!!
Städat hela övervåningen i ett nafs känns det som.

Knottens rum blev dammat, dammsuget, Bäddat i sängen,
Hängt upp krokar och plockat bort lite i allmänhet.
Hallen åkte på sig ett städ med.
Lika så vårat sovrum med dammning,dammsugning och tvätt av golv.
Så även Sholas rum, Hann även julpynta lite till i hennes rum.
Julen skall ju kännas där inne oxå.

Pratade en stund med Petra i telefon. Det var mys.
Du behöver inte va avis *ler*
Väntan är inget kul. Det kommer för dig med. Några veckor till bara.

Sen spyr du av frustration.. ;0)

Kom mig iväg till Netto oxå.
Fick köpt in lite basgrejor.
Dock tog promenaden på mig.
Känns som knott ligger någonstans mellan knäna och tårna vid det här läget.
Trött som attans blev jag. I magen iallefall. Trycket tär på en!

Nu ska jag börja lite smått med middag.
Även slänga på en sats med risgrynsgröt på spisen..
Mumsfillibaba...

Sen ska jag nog se mig som färdig för idag.
Tror inte jag orkar mer,.
Men det återstår att se.

Nu till min matlagning och grötkokning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh att du orkar. DU är helt otrolig. Om inte knotten kommer nu efter allt det städandet så när kommer den...

Anonym sa...

Glömde ju önska er Lycka till och en God Jul ...
Massor av kramar.