tisdag, januari 29, 2008

En liten kille

ligger och sover samtidigt som jag försöker skriva blogg..
Mysigt värre!!

Var på bvc igår igen och Milton följer sin kurva som han ska.
blev lite orolig dock när dom vägde honom.
Tyckte inte alls at han hade gått upp tillräckligt på en vecka, men enligt Lena så såg allt jätte bra ut och förmodligen så är han inte inne i en "växa" period nu.
Därav den låga viktuppgången.

Lillkillen har ju på grund av ersättningen blivit lite förstoppad och vart riktigt ledsen här när han försöker bajsa.
Har i 1 veckas tid försökt med olja i ersättningen, men lösare blev det inte.
Så igår var det till att gå till Apoteket och köpa speciell ersättning med Laktulos i.
Fick en flaska med en gång - som han slukade direkt.
Under hela dagen fick han 3 flaskor för jag ville få ut allt som eventuellt låg och bråkade i magen.
Eftermiddagen blev det till att byta en blöja med en massa bärs i *S*

Så nu vet jag att magen hans fungerar som den ska och blir väl att han får 2 flaskor per dag med denna ersättningen. För att hålla schakt på magen.

Blir nog en tur till Angered i dag. Shola börjar skolan sent - 9;40 så jag promenerar väl en bit med henne och sen ner för att möta upp mamma.
Måste handla kaffe och hämta medicinus till tufsie.

Sen får vi se vad dagen har att bringa.
Ska fundera en stund så får vi se. Hade ju tänkt att börja måla om i Sholsans rum så...
Kanske bästa att skippa Angered.

Aja tåls att tänkas på.
Nu ska jag sätta mig och kolla på det sista av Beverly Hills 90210 =0)
Snacka om minnen

0 kommentarer: