onsdag, januari 09, 2008

Kanske skulle fortsätta på min blogg sedan tidigare.
Hjärnsläpp allan..

Bvc gick iallefall jätte bra.
Milton som den 27 december på PKU testet
*vägde 3290 gram
*var 48 cm lång
*hade 33 cm i huvudomfång

hade i måndags på BVC gått upp till

*3900 gram
*51 cm lång
*36 cm i huvudomfång

Detta på mindre än 2 veckor.
Min lille kille gör mamma stolt.

Var en riktig överraskning och jag blev så ställd.
Trodde faktiskt inte att det skulle ha gått så bra.
Shola gick ju upp så sakta i vikt att man nästan blev rädd. Men så äter ju Milton på ett helt annat sätt oxå.
Och killar ska ju visst äta en ur huset har jag hört.

Var iväg idag och skjutsade Kamrans mamma till flygplatsen.
Efter det tog vi oss en tur till Coop.
Kamran gick in på Claes Olsson, jag skulle egentligen bara handla ersättning så Milton hade om han vaknade och var hungerig.
Kom in och gick förbi barnkläderna där jag såg att dom fyllt på sina rea kläder igen.
Kollade som snabbast in killarnas och hittade en massa saker som jag sett gången innan men som inte fanns i rätt storlek då.
Nu fanns det dock så jag tog en ursnygg stickad tröja och en halsduksscarf...
Gick vidare och fixade ersättningen och sen in på målaravdelningen för att köpa färg till Sholas rum.
När Kamran kom bad jag honom gå in på klädavdelningen och när han kom tillbaka var det med famnen full av kläder till Milton.

Fick hur mycket som helst kändes det som för dryga 300 kr.
Då blir man glad.Speciellt när det inte kostar mer än så.
Hittade även lite tröjor till Shola som
- var dom snyggaste och coolaste hon sett!!

När jag berättade att vi även köpt färg höll hon på att bli tossig..

Nu ska jag sätta mig och njuta av kanske 30 minuters lugn och ro innan Milton (säkerligen) vill äta.
Shola ligger i sitt rum och Milton i sitt.
Gubben älsklingen är på styrelsemöte och borde vara hemma innan timmen är slut.

0 kommentarer: