torsdag, januari 31, 2008

Paket på posten.

Satt en bra stund och pratade med Petra igår.
Tror vi satt i närmare 2 timmar.
Härligt härligt.
Snackade om allt mellan himmel och jord men mest om hennes kommande förlossning.

Skönt att höra att man har haft ungefär samma tankegång nu när det närmar sig förlossningen, jag är inte ensam om att känna mig tokig =0)

Slutsatsen blir då att man är normal..

När jag sen gick ut för att kolla posten låg där en avi på ett paket.

Från just Petra och Familj..

Blev en kvällstur ner för att hämta upp det.
Blir ett samtal till till Petra idag.. *S*

Man måste ju tacka i örat oxå..

Tack så jätte mycket.
Gud så fint det var.
Både jag och Kamran blev super glada.
Isbjörnshaklappen var gudomlig!!!
Tack tack tack igen.

Ska nu ta min lille kille som ligger och halv gnyr,klagar i sin babysitter.
Ska klä på oss och åka iväg en sväng. Måste bli nu annars hinner vi väl inte hem tills Shola kommer från skolan.

Efterlyses - Recept på Kyckling i Oljeregn...
Letat på nätet men jag är inte så duktig på att googla.
Så om någon har lust att hjälpa mig så kommer det en stor eloge till er här sen
Kanske en kram på posten oxå.
;0)


0 kommentarer: