lördag, januari 19, 2008

Storm

Har vi i Göteborg.
Vet inte hur det är i övriga Sverige men här är det stormvindar allan, Gick ut för en liten stund sedan och höll på att blåsa bort..


Fick mig en liten sovmorgon idag eller nja jo så kan man nog kalla det.
Gick upp vid 7:30 idag, men då har jag tidigare under natten 03:00-04:30 vart upp och druckit kaffe, suttit lite vid datorn och haft beslutsångest över om jag skulle gå och lägga mig igen och sova vidare eller om jag skulle stanna uppe.
Blev som sagt sängen, efter blöjbyte och matning av Milton.

När jag sedan vaknade vid 7 tiden (låg och drog mig i sängen tills 7:30) så märkte jag att Milton snurrat runt helt och låg på magen sin.
Inte bra , Inte bra.

Hoppas innerligt att det inte blir en vana för honom, inte förräns han är 100 stabil i nacken.
Mitt i blåsten så fick Kamran snällt gå ut och plocka ihop dom sakerna som hotade att kunna slå sönder våra fönsterrutor. Var gullig och gick och hämtade lådorna till alla julsaker oxå så vi äntligen får det nedplockat eller lagt i lådor iallefall.

Så idag blir det nog dammning och lite städ när man äntligen fått bort allt från julen.

0 kommentarer: