fredag, januari 18, 2008

total däckat

Milton bestämde sig redan runt 5 att det var dags att stiga upp
- låg kvar i sängen i ca 20 min.
Bytte blöja och hann praktiskt taget ner , tog en klunk kaffe eller
5 sen var det dags att byta igen.

Påväg ner igen däckade Milton i min famn. Nu sover han gott i vagnen.
Ska väl försöka bära upp honom nu till sin säng när det är dags att väcka Shola.

Efter skolan idag blir det nog en tur till stan.
Ska kolla klänning till Shola inför Musslans bröllop.
Hon är helfrälst i min klänning och tyckte vi kunde köpa en likadan till henne. Eller att hon iallefall kunde få min tillhörande sjal - så vi matchar =0)

Icke sa nicke
.

Sitter nu och tänker för fulla muggar vart vi kan gå för att hitta en klänning till Shola
- Modell finare!!
Men det blir väl bara till att strosa runt och leta sig blå.
I värsta fall får jag sy en till henne.
Tyg har jag ju så frågan är om man kanske inte ska ta och börja med en gång.
Och blir det inte bra så går vi på stan någon vecka innan bröllopet.

*funderar*

Idag är det barnbidrag. Dock fick vi bara för Shola.
Undra vad som hänt med Miltons.
Skulle inte förvåna mig om försäkringskassan säger att dom betalar decembers bb i januari och vi därför får vänta till februari med hans bb.
____________________________________________

Nu är Shola uppe. Äter frukost och ska iväg till skolan. Själv blir här lite plock och förhoppningsvis en dusch.
Inte ofta man finner tid till det.

Ikväll blir här middags mys med biff i bambuskott och mini vårrullar.
Chines Evening

0 kommentarer: