fredag, februari 29, 2008

Godmorgon

Vakna har vi varit en stund.
Milto har till och med hunnit med att sova en timma medans jag druckit kaffe, målat hylla och myst.

I helgen blir här tapetsering. Av övre hallen.
Äntligen skall det bli klart.
Ska nog börja idag och riva ner tapeter tror jag.
Risken finns ju att vi måste spackla imellan.
Ska kolla hur det ser ut och ev börja.

Men först ut är att dra mig upp och ut på balkongen för att rensa bröte där ute.
Milton ska få lägga sig och mysa en stund i sin säng.
Shola ligger i sin och där ska hon ligga hela helgen, även om jag så ska binda fast henne.
Hemma från skolan idag pga ont i halsen.
Jag är så trött på barn som är hemma från skolan så jag har tagt bort allt som hon brukar få göra när hon är hemma sjuk.Hela helgen.
Nu ska här vilas så hon kan gå på måndag igen.

Nää om man skulle börja så man hinner med lite innan jag ska ner och möta mor min på Torget.

0 kommentarer: