torsdag, februari 28, 2008

Härligt att höra.

Att mina tips funkade Petra.
Alltid skönt när man får råd som faktiskt oxå funkar för en själv.
Håller tummarna för att det håller i sig.

Vattenkokaren går i köket, Milton ligger och gnyr i sin babysitter.
Jag ska in och borsta tänderna, sen bär det iväg till grannarna Anette och Felizia för en fika innan det är dags för oss att bege oss iväg till BVC.
Milton har läkarbesök 13:30.
Kamran kommer dit och möter oss.
Sen har jag tänkt mig att komma hem och ta itu med våran balkong.
Idag är det ju trots allt så pass bra väder så man kan vara där ute.
Håller tummarna för att det fortfarande är det när vi är hemma igen.

Kanske man får lite gjort innan våren kommer.
Passa på att måla andra sidan och andra lagret med färg på hyllorna när jag kommit hem igen.

0 kommentarer: