tisdag, februari 12, 2008

Lek och Buslandet

Ska vi till idag.

Jag,Shola, Maria och Milton.
Efteråt kommer vi antagligen att träffa Rofida och en av hennes döttrar och ta en fika.

Messade även systra mi för att se om dom vill följa med.Får se vad dom säger.

Var på Bvc igår. Milton växer som han ska.

*4860 g
*55,5 cm lång
*38 cm i huvudomfång

Har dock fått tosk (svamp) i munnen så vi fick ett recept på medicin som vi ska hämta ut idag.
Lena sköterskan på bvc sa att man måste ge det här ganska länge, och att vissa barn visst tycker att det smakar sk*t så vi får väl se hur det går.

Idag kommer min nya tvättmaskin hem. Kamran och Jonnie ska åka och hämta upp den idag för att sedan installera den här hemma.
Gissa vad jag ska göra ikväll - Tvätta och Torktumla i min nya kombinerade maskin!! *S*

Sitter här och lägger in bilder på www.snapfish.se
ska visst vara ett väldigt bra framkallningsställe.
Har införskaffat så jag kan göra ett scrapbook-fotoalbum till Milton.
Bara första bilderna som fattas.

Nu kanske man ska ta och börja göra sig iordning. Har endå mig själv och 2 barn att klä, man glömmer lätt det ;0)
Så van vid att bara ha mig själv och Shola.

0 kommentarer: