torsdag, mars 27, 2008

3 månaders vacinet

Idag är det Vacination som gäller för Milton.
Kl 10 ska vi vara där.
Milton Mannen är redan påklädd och iordning gjord, och ligger för tillfället och sover i sin vagn.

________________________________________________________

Då var vaccineringen klar.
Milton var jätte duktig. Inte ett ljud, ryckte till lite när hon stack honom men inte mer än så.
Än så länge ingen feber, men helt slut.
Har sovit sedan vi kom hem vid 12 tiden.
Vaknat in imellan åt för att äta och bytas på men inte mer än så.

Själv har jag rensat lite i skåp när tiden endå har funnits till det.
Passade oxå på att ställa ut mitt nya cafebord och stolar
nu när snön verkar smälta bort lite och solen skiner så fint ute.

Middagen står på spisen och gottar till sig.
Älsklingarna borde snart komma hem.
Imorgon får jag och Milton en ensam kväll.
Ska bli så skönt.
Älsklingen ska iväg på middag med jobbet och Shola till gammelmoster Maritha..
Kamelia kommer hit en sväng efter jobbet men jag har väl tänkt att när Milton
ska sova ska jag vara ensam.
Förhoppningsvis hinner jag pyssla lite med Miltons album som jag håller på med, ev sy ett tag oxå.
Kanske skulle ta och köpa hem en flaska fjortisvin till mig själv när man endå är i farten..

0 kommentarer: