onsdag, mars 26, 2008

Påsklov

Påsken är förbi och Shola har påsklov.
Hade förväntat mig en början till vår så här efter påsk.
Istället har vi ton med snö överallt.
Knappt så man kommer någon vart känns det som.

Under lovet blir det till att kolla film och allmännt mys.
Nu kan ju Shola kolla på film igen, Lyckades göra sönder sin kontroll till tv:n och dvd:n för ett tag sedan och har inte haft någon sedan dess.

Åkte igår efter Kamrans jobb och köpte en ny till henne.
Som hon betalade själv,
Det gjorde hon gladeligen trots att vi sa att vi betalar den.

Eftersom bäckebol var helt total dött på folk igår kände vi att vi kunde gå runt lite i butikerna utan att behöva slåss för att komma fram med vagn och barn.
Fick en sådan lust att gå in på Jysk och kolla.
Väl där inne hittar jag eller rättare sagt den ropade på mig , en soffa till altanen, nedsatt pris - 200kr.
Som hittat.
Kamran hittade ett underbart cafebord och 2 stolar (i svart, men kommer målas vitt) i trä och stål/jutgärn -250 kr.

Hade ju önskat mig utemöbler i födelsedagspresent och igår fick jag det.
Grattis till mig!!

Det som jag tittat på skulle lätt ha gått på över 2000kr sammanlagt.

Ibland har man tur.
Dom hade även mina Liva stolar (köksmöblerna) till nedsatt pris.
Ta 2 betala för 1.
Pga att serien skall utgå.
Så nu skall här sparas, så vi kan skaffa 2 stolar till och klaffar till bordet så vi kan förlänga det när vi får gäster.

Bilder kommer på både cafebord och soffa när det kan ställas ut.

0 kommentarer: