söndag, mars 30, 2008

75 års kalas

Var vi på igår.
Min mormor fyllde 75..
Bara barnet.

Var där en stund över en bit mat(smörgåstårta, mumsfillibabba), tårta och kaffe.
Har en riktigt trevlig stund.

Milton hade ju, som vanligt när det är väldans mycket folk, väldiga svårigheter med att slappna av.
Både jag och Kamran kände väl efter ett tag att vi egentligen borde röra oss hemmåt då Milton knappt kunnat somna alls.
Men stannade kvar över tårta och sedan åkte vi hem.
Allt som allt en trevlig lördags eftermiddag.
_____________________________________________________


Idag blir det städning och plock här.
Syster yster och hennes 2 hoppetosser kommer hit vid 12-13 tiden,
Ska se om jag hinner mig iväg till affären innan dess så jag kanske kan fika
iordning någon fika.

Älsklingen ska ev till biltema, ska se om jag kan pussa lite på honom så han åker förbi Ikea oxå och köper med sig ytterligare 1 hylla till grovköket, Så jag kan bli helt färdig där inne.

0 kommentarer: