onsdag, mars 05, 2008

Färdiga

Har nu varit på Öron, Näsa,Hals på Mölndal med Milton.
Dom kollade örongångarna på honom för att se att örat inte är påverkat att fillifjonkarna.
Det var dom inte.
Därför räknas dom som skönhets"fel" och när han blir så stor så han själv känner att dom är i vägen så ska vi gå till läkaren för att få en remis till ÖNH igen och då tar man bort dom.

Skönt att veta vad som händer.

Sitter i tankar igen om mitt underbara hem. Vissa rum är jag såå otroligt nöjd med medans andra retar gallfeber på mig.
Jag funderar fram och tillbaka på färger, material, hur jag hade det förr.
Hur jag har det nu,. Vad jag har ändrat på som ev gör att jag känner missnöje med hur det ser ut/mest känns hemma.

Gör nu ett ytterligare försök till att ändra om. Denna gång med hjälp av böcker som inspiration, en ordentlig rensning (igen)...
Och sedan är det ny färgsättning som blir den största förändringen.
Börjar redan idag med kök.
Imorgon blir det storarummet - ett tag framöver.
När grovköket är 100% färdigt kommer jag att bege mig till övervåningen.

Ikväll när Kamran går på styrelsemöte blir det till att sätta mig (mellan pauserna på Room service och Greys A) och skriva en lista på vad som skall göras i varje rum.
Färger, möblemang osv.
Nu blir det ett stor projekt och inga små rensningar.
Är ganska trött nu på att inte kunna njuta, utan mest fundera på vad jag vill.

0 kommentarer: