onsdag, mars 05, 2008

Ska snart upp och väcka Shola.
Klä på oss och sedan iväg till Mölndal.
Fortfarande väldigt tankspridd och kan inte besluta mig för vad jag vill med Miltons flärp.

Känns jättejobbigt.
Vet ju att det blir lättare för lilleman att inte ha kvar den.
+ att man vet ju själv hur man var med killar (tjejer med för den delen) som hade nåt skumt på kinden, när man var i tonåren.
Det var ju äckligt...

Men det är ju Milton.
Visst han kommer inte att förändras för att vi tar bort den. Men... Det är lixom hans kännetecken.
Usch va jobbigt det blev.
Har ju vant mig. Och älskar flojnkarna lika mycket som jag älskar Milton Mannen..

Medans vi är iväg ska jag oxå in och byta en bikini som jag köpt till Shola, Dom ska iväg med klassen imorgon och bada.
Får byta in den till storlek större..
Sitter även och funderar på om jag ska gå förbi min mormor när jag endå är i mölndal.
Hon har ju inte träffat Milton.
Får se hur vi gör och vad som händer på sjukhuset innan jag bestämmer nåt.

Nu väcka barn/et.

Uppdatering kommer angående filliflojnkarna.

0 kommentarer: