tisdag, mars 04, 2008

Idag Imorgon

Om några timmar kommer Skandia hit och snackar barnförsäkringar.
Dom har ringt hit hela förra veckan från olika bolag, skickat info osv. Får vi se vilket vi väljer till slut.

Petra - Sammanträffande att vi båda får hem dom samma dag..

Satt med Milton i soffan och myste för en stund sedan då det ringer någon och frågar om Gossebarnet T ..
Var från Mölndals sjukhus, Öron, Näsa,Hals kliniken- äntligen har remissen kommit fram och dom har en tid att erbjuda.
Redan imorgon då det var ganska många som avbokat sin tid.
Självklart tackade vi ja.
10:30 ska jag och Milton Mannen vara på Mölndals sjukhus för att kolla örat hans.


När jag pratade med hon som ringde kändes det lungt, Nu börjar fjärillarna göra sig hörda och jag börjar bli nervös över om vi gör rätt eller fel.
Men förhoppningsvis så gäller det bara att klämma och känna imorgon och inget mer.
Vill ju helst inte att min pojke ska få ont...
Eller vara plåstrad., Det kommer tids nog.

Fick hem nya filmer idag, så Shola ligger i sin säng, käkar knäckflarn och kollar på High School
Musical 1- Vi fick en annan film som precis sprang och gömde sig. Titeln alltså. Hjärnsläpp allan.


Milton ligger just för tillfället i sin säng och sover. Jag har hunnit diska lite, startat en maskin tvätt och gjort pizzadeg.
Ska nu ut en sväng, sen försöka hinna damsuga innan Milton vaknar igen.

0 kommentarer: