söndag, mars 02, 2008

Känns i hela kroppen

Att jag varit uppe på en stege och valsat igår.
Väggen blev nu iallefall klar och det är värt varenda värk i kroppen.
Blev så underbart fint.
Fick hjälp av våran granne Tommy oxå- sista våden- där det var alldeles för långt ner till marken för att jag skulle må bra.

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge- Verkligen värt att vänta på.
Konstg nog så reagerar jag inte på att väggen är tapetserad- det känns så naturligt att den ska se ut så.
Däremot har jag ju under nästan ett års tid stört mig på tapeten som satt där innan.
Men det är kanske inte så konstigt.
Ett halvfärdigt rum är det väl ingen som tycker om.

Har nu bara slipdamm överallt.
Ska genast gå och städa bort det.
Inte lite heller. Kom in i vårat sovrum igår för att byta kläder och reagerade på att byrån var vit- tog ett tag innan jag kopplade- vit av slipdamm.

0 kommentarer: