onsdag, april 16, 2008

Hoppas på att solen tittar fram idag och ger lite värme.
Min och Miltons dag, kommer att bli tillbringad i trädgården, håller på med projekt ta bort mossa från gräsmattan, med kratta.

Började redan igår,.
Körde en halvtimma ungefär, hade redan då fått bort en stor hög med mossa.
Så idag blir det till att köra på.


I mina rabatter börjar det se ut som vår.
Har köpt in lite plantor som fått ta plats i rabatten på framsidan.
Det är långt ifrån klart, men börjat har vi gjort iallefall.


Backnejlika (med vita små blommor)Löjtnantshjärta och Gibsson´s Scarlett (röda blommor)










Andra sidan av rabatten innehåller än så länge
Stockros (vit så klart) Backnejlika och Gibsson´s Scarlett











Här kommer det förhoppningsvis växa upp fina vita luktört.













Ikväll är det föräldrar utbildning som gäller.
K kommer inte följa med så det verkar bli jag ,Milton , Anette och Flizan som går själva då hennes gubbe inte har lust att följe med heller.

______________________________________________________________

Milton sover och har nog gjort det som senaste 2 timmarna. Blir nästan handlingslös när han sover så. Kan inte komma mig till att ta tag i saker ordentligt, kanke vanan av att han alltid vaknar så fort jag börjar med nåt.

Men inte idag.
Kanke var det morgon badet som gjorde så han helt tappade musten.
Ja jag klagar inte.
Känns ganska skönt att iallefall få försöka börja ordentligt.

När man pratar om trollen.
Självklart vakna han nu =0)
Dags för mat!!

0 kommentarer: