lördag, april 12, 2008

Jag ser det

Snöar .
Jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!!

Eller hur...
Ja ja, Det blir väl bara till att acceptera att våren inte alls är på ingång.
Jag som hade hunnit plantera ut lite blommor och frön på framsidan.
Hade planer på att plantera ytterligare lite till idag men det kan jag ju glömma nu.

Sitter och väntar på min mamma som snart är på ingång.
Skulle komma vid 10 tiden och hjälpa mig med vårat sovrum.
Så jag kan fixa iordning lite där innan K kommer hem någon gång imorgon.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och skruva upp lite hyllor (i grovköket igen), har en sista trädhylla som ska skruvas ner, målas och sen upp på plats igen.
(Tycker jag har haft en sista hylla många gånger nu, men förhoppningsvis är på det riktigt den här gången)
Efter det blir det piffing som gäller. Då kommer oxå bilder på vårat lilla grovkök som fått ett ansiktslyft.

0 kommentarer: