fredag, april 04, 2008

Underbara Fredag

Veckan har bara susat förbi.
Hade ingen aning om vad det var för veckodag förräns Shola frågade i morse..


Trippen till Ullared igår blev riktigt lyckad.
Alltid trevligt att hitta på bus med Anette och Flizan.
Att resan gick så bra som den gjorde med 2 små var helt fantastiskt.

En massa kläder blev det till Milton mannen, Kläder till shola som hon blev överlycklig över.
Det är ju så svårt att hitta till Shola då hon är väldigt bestämd över vad hon klär på sig och inte.
Men allt utom 2 tröjor blev godkända.
Mannen fick sig lite nya kallingar, Jeans och en Piketröja.

Själv köpte jag en picknick väska.
Trodde att den var svart men blev glatt överaskad när jag öppnade den och insåg att den var mörktbrun.

Lade in en fin kommentar till Älsklingen att om han råkar åka dit (för att typ byta sholas tröjor) så skulle jag uppskatta om han kunde ta en till, i chockrosa eller turkos.
Passar perfekt som trädgårdsväska, för mina spadar, handskar, fröpåsar och dylikt.

Fick även köpt mera lackfärg. Så nu ska här målas.

1 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

hej! lådorna har jag köpt på ikea!!