torsdag, april 03, 2008

Dålig på att uppdatera

I flera dagar har jag loggat in på bloggen för att uppdatera.
Men har lixom inte kommit mig för att göra det.

Var så mycket annat som pockat på min uppmärksamhet.
IDag blir väl mest en lugn dag.
Men hemma sysslor (som vanligt).

Milton ligger och sover, så det gäller att passa på.
Ska alldeles strax upp och bädda rent i sängar.
Lägga in tvätt osv.

Eventuellt blir det en resa till Ullared i dagarna/veckan eller nåt.
Sitter och väntar på bekräftelse från Anette som jag ska åka med.
Får vi se vilken dag som passar henne och Felizia.

Om man kanske ska ta och sätta igång dårå.

___________________________________________________

Om ca 1 timme bär det av till Ullared.
Snabbt bestämt blev det.
Men skönt att få det "överstökat"!
Shola går till mormor och morfar tills jag kommit hem.
Hoppas på en relativt smärtfritt Ullareds besök.
Blir ju första gången med Milton mannen.
Största oron nu är ju hur vi ska forsla oss genom Ullared, vilket som blir mest praktiskt.

0 kommentarer: