tisdag, juni 03, 2008



Sommarvärme


Känns som att sommaren kommit på riktigt. Denna veckan iallefall.
Värmen är konstant och ibland nästintill olidligt.
Men å andra sidan, hellre olidlig än icke existerande.


Här hemma är datorn fortfarande knas.Och jag har varken tillgång till mina gamla bilder eller möjlighet att lägga in nya.
Och jag som har så många nya som jag skulle vilja slänga in och visa upp.
Tyvärr gör detta ju att man inte tar sig tiden att blogga riktigt lika ofta som vanligt.
Gjorde ett riktigt kap sist när jag var på våran loppis här hemma.
2 små underbart söta nattduksbord som skall sprayas vita.
Och byta plats med våra som finns där i dagsläget.


Här hemma är allt ok.
M och jag har åkt på någon förkylning som inte riktigt vill släppa.
Min har satt sig i halsen och är inte alls speciellt trevlig att ha och göra med.
M är mest snorig och får svårigheter till att andas nattetid.
Snorig näsa och skållhett sovrum är ingen höjdar kombination.

_________________________________________________________

Idag blir det till att "jaga" S till skolan, se till att hon har både mobil och hemma nycklar med sig.
Själv ska man till Ullared med Anette och Flizan.
Har en delsaker som behövs skaffas in och då kan man väl lika bra göra det där.
Ska fixa iordning en kanna kaffe som ska med bort till Anette , förhoppningsvis hinner vi stanna på vägen och ta oss en kopp i sommarvärmen.

Nä nu ska jag sätta på fläkt och öppna upp fönstrena så här blir levnadsbart igen .

Kram kram

0 kommentarer: