måndag, maj 26, 2008

Vet väl inte riktigt vad jag har tänkt att blogga om idag.
Har inte riktigt haft lusten och energin för det dom senaste dagarna.
Kanske beror det på allt strul hemma med datorn, som fick för sig att den inte ville fungera som den brukar.
Ena hårddisken gick och nu lever den på sparlågorna känns det som.
Jag har inte tillgång till bilder eller sidor som jag brukar besöka då vi fått installera allt från början igen..

Glad är jag dock att inte alla våra foton försvann när datorn beslutade sig för att krångla.

Simskolan ränner jag , S och Lille M på vareviga dag..
Nu är det bara 4a dagar kvar sedan ska S kunna simma som fisken i vattnet.
Kanske jag kommer igång med vårat liv igen då.
Lite målning, fotografering och pyssel i vanlig ordning.

Kanske göra ett extra stort blogg inlägg om dom senaste fynden- som är ganska många.
Bla lite tyg från Laura Ashley för 14 kr /hg eller
Ett fin fint farfars byxs tyg som ska bli nåt roligt till Lillemans rum.

0 kommentarer: