onsdag, juli 02, 2008

Möbler har bytt plats


Den vita byrån som blev gjord här för ett tag sedan bor numera i M:s rum.
Så oxå allt som stod på den.
Plus lite nyare ting.
Bla denna underbara lykta - jag assosierar till Cirkus när jag ser den.
Kändes med en gång att den skulle passa in i pojkrummet.










(Bilder Privata)


Men varken byrån eller tingen kommer att få bo så länge inne på M:s rum.
Då vi under eller efter semestern kommer att flytta pojkspolingens rum och han övertar vårat gamla. Vi vuxna sover ju mest i vårat rum och kan tänka oss att bo lite trängre så det blir perfekt.

Då finns det även möjlighet för lite nytt och gammalt att komma in i hans rum.
Där kommer målas om och göras urfint.


VitaVillaVila - tack , ja jag tror oxå det har potential. Såg det på en 2a hands butik här hemma och vägrade gå utan det. Lämnar en kommentar hos dig när det är färdigt om så önskas.

1 kommentarer:

Beas sa...

Jättefin lykta...och vad skådar mitt norra öga? En vacker ljusblå lykta...inhandlad på Jysk månne? Jag älskar den...liknar något min mamma köpte när jag var liten. Jag har själv en rosa ju. :-)