söndag, augusti 10, 2008

Sjuka Barn


Här har båda barnen åkt på feber. M ligger runt 38.8 och S hade närmare 38.
Under dagen här har S lyckats kräka ner hela min säng oxå.
Läste precis på Fröken P:s blogg att josåfin oxå åkt på feber.

Funderar på om det är vi som dragit med oss något från järvsö.

Semestern är snart slut för K. Imorgon blir det åter till verkligheten,.
Har dock haft en underbar semester med en massa jobb hemma och en liten "semesterresa" till båda järvsö för att hälsa på K:s dotter som fyllde hela 6 år.
Och på vägen hem en tripp till E-tuna för att hälsa på Fröken P med familj.

Sedan vi kom hem i onsdags har vi målat klart på M:s rum.
Satt upp lite tavlor- fixat en ny matta och tvättat den.
Nu är det mest små plock och måla tallrikshyllan som gäller.

Rummet blir väl helt klart runt löning då förhoppningsvis även vårat rum och S rum blir helt klart.
Så ni får hålla er till tåls innan bilder kommer. Kanske det dock blir en smygtitt innan dess men det återstår att se.

Nu ska jag ta hand om en febrig son igen och invänta den efterlängtade kinamaten som snart kommer.

3 kommentarer:

Jeanette Hornbeck sa...

Hej!
Gåvagnarna har jag köpt på Prinsar små sessor.www.prinsarsmasessor.se
Otroligt fin spjälsäng, vill gärna se bilder på barnrummet.
Hoppas de mår bättre nu.
kram Jea

Jeanette Hornbeck sa...

Hej igen, jag kommer inte heller in där nu. Vet att de höll på att göra om den, det stod förra gången jag var inne att ny sida var på gång.

Emma Clara sa...

tack för tipsen om göteborg.....får se hur mycket vi hinner med tre barn och liseberg och så...men jag ska försöka!!!