lördag, juli 26, 2008

Sommar


Värmen är här.. Igen.

Hoppas denna gången att den stannar lite längre.
Kvällen här har gått åt att gräva upp på framsidan och fylla med grus och sand inför den kommande stenläggningen imorgon.

Trappan hemma är i stort sätt klar.
Vinden är färdig.
M:s skåp är helt klart och väntar nu bara på att M:s nya rum skall bli klart och få flytta in.

Veckorna har gått undan här och jag tycker personligen att vi jobbat på ganska bra.
Med tanke på dom 2 små vi har hemma som kräver uppmärksamhet.
Och alla familjebesök som varit på sistonde.
Känns egentligen som vi inte borde ha hunnit med nåt, men det har vi.

______________________________________________________

Ett besök till Freeport har vi hunnit med där jag införskaffade dessa disktrasor från HIMLA för 10 kr st.



(Bilder privata)

Ett par muggar från Rörstrand blev det oxå.
Här invigs dom tillsammans med Leilas Nutella och banan rulltårta.
Den är ett MÅSTE...


(Bilder privata)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello! Svarar här på din kommentar på min blogg igår kväll.
Hon menade sitt Jippie! Det lät så iaf. :-)

Klart det e fint besök när ni kommer!

Kram!

Anonym sa...

Hello.
Klart jag kan hjälpa dig! :-)
Menar du med en banner som jag har... asså fotot istället för rubrik?
Det är bara att säga vad du vill ha så fixar jag det. Vill du ha kort så kan du msn:a över de bilderna du vill ha och så.
Hör av dig så fixar vi nåt.
KRAM!