söndag, september 21, 2008

Bilder

Är det lite dåligt med för tillfället. Hittar inte våran kamera, och när jag väl hittar den så är batterierna slut.
Och jag får snällt ladda dom i 24 timmar och då tröttnar jag tyvärr.

IDag är det babysim som gäller.
Sen en sväng hem till svärföräldrarna på en fika.

S är hos sina kusiner och har sovit där inatt.
Hon tror att vi ska komma och hämta henne senare idag och åka hem.

Överraskning - hon skall på cirkus med mormor och kusinerna.

Igår var vi hos mina föräldrar och firade att pappa fyllt 60 år.
Som varje år firas hans födelsedag med en kräftskiva.
Jag har nog aldrig ätit så mycket kräftor som jag gjorde igår.
Nästan så jag tror att jag fortfarande är mätt.

______________________________________________________________

M sitter på golvet vid tv:n och skriker.
Högt och fint.
Klappar händerna en stund och skriker lite till..
Underbara barn.
______________________________________________________________

I fredags var K ute med jobbet.
Jag passade på att beställa mig en tid hos frissan.
Tog med mig M och klippte av mig det mesta av håret.
Kom hem och klockan var alldeles för mycket för att tänka på mat så det blev en beställning av pizza.
Käkade, lade M, Klippte håret på S och en snygge lugg. Hon blev så otroligt vacker.
Lite lik Kleopatra.
Ringde ett fejk samtal till K för att få veta hur mycket tid jag hade på mig.
Slängde en burk hårfärg i skallen. Och vips - nu är jag brunett.

0 kommentarer: