söndag, oktober 12, 2008

Fyra årstider

Har en liten tävling på sin sida. Vinsten är super fina silicon formar som hjärtat suktar efter.



För att tävla själv klicka på länken och gå in och lämna en kommentar. Länka även till tävlingen i din egna blogg.
_________________________________________________________

Helgen har vart fullt ös sen den började känns det som.
Var på barnkalas med S igår.
Kalaset började väl si så där bra.
Kalaset skulle hållas på ett museum här i stan och jag tar med S till helt fel ställe....

När jag väl kom på det fick vi springa iväg för att hinna med spårvagnar för att komma någorlunda i tid.
S fick den underbara förklaringen från mig om varför det blev fel
- mamma glömde huvudet hemma.

Väl på kalaset blev det genast bättre.
Maken var inte speciellt imponerad han heller.
Förstår jag det.

______________________________________________________________

Idag blir det till att åka hem till svägerskan på lunch i nya lägenheten.
Det är ett tag sedan dom flyttade och nu kom inbjudan om att hälsa på.
Kanske skulle köpa en inflyttningspresent och ta med sig.

______________________________________________________________

Våra älskade barn.
Nyklippta och nya glasögon

Minstingen som stod och lekte med tvkontrollen.
När han såg mamma försökte han lägga allt till rätta och gömma undan den.
Hmm dom är inte dumma dom små trollen.

1 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara önska dig lycka till i min tävling.
Kram Lotta