fredag, oktober 10, 2008



Så vansinnigt



Trött är jag.
Usch. Nästan så jag spyr på mig själv. Klockan är inte ens halv 8 och jag är fortfarande vaken enbart pga att jag har promenerat runt här hemma och pysslat med en massa små saker.

Ja men ni ser ju - fortfarande vaken.
Låter på mig som att det är mitt i natten och jag egentligen borde sova.

Imorgon blir här en full späckad dag med loppis, barn kalas, babysim, ev en tripp till farfar , sen hämta upp S från barnkalaset. Hem - lite middag och sen ska K iväg med en kompis på bio.
Jag ska nog sova...

Förhoppningvis blir det en lugn söndag.
Hade vart guld värt om man kunde vart typen som hade ork att ligga och dra sig i sängen en hel dag.
Åhhh det hade jag velat.

Men nope - upp ur sängen gärna 5 sekunder efter man slagit upp sina blå...

0 kommentarer: