torsdag, oktober 09, 2008

Igen

Om några timmar bär det av till Ullared .
Igen!!
Inte ofta som man åker 2 gånger på knappt 1 vecka.

Lilleman ligger och sover nu. S är i skolan. Jag ska hoppa in i duschen så att jag är klar när lillkillen vaknar igen.
Sen ska barnen till mormor och morfar för att bli passade tills vi kommit hem igen.
Ska få en heldag utan barn.
Känns lite små jobbigt att lämna bort M. Det blir ju första gången på riktigt.
Men det kommer att gå super bra.

Efter 12 bär det av hem till J, A-K och V.
Sen åker vi ner tillsammans.
Möter upp K där.

Inte så mycket som står på inköpslistan - mest nya kläder till MIG!!

Hoppas på att kunna smuggla ner ljusstaken och skålarna som jag hittade där nere i förra veckan. Då godkände ju inte mannen dom.
Hoppas han ändrat åsikt denna gången.

Nää nu är det duschen som kallar.
Sen kaffe tror jag.


kram på er alla

0 kommentarer: