onsdag, november 05, 2008




Leva som jag lottar ut detta underbara set med julpynt. Jag är självklart med och tävlar.
Tävlingen pågår tills på söndag 9/11 -24:00. Vill du istället beställa dessa underbara saker gå in på www.minikexshop.blogspot.com .

Prova lyckan annars du med.

______________________________________________________________


M är sjuk. Eller tandsjuk. Jätte svårt att avgöra vilket det är.
Magen är kass på lillen och det går knappt att byta blöja på honom utan att han skriker av smärta.Ont i både kropp och mun. Feber så man knappt vet vart man ska ta vägen.

Och vi ska åka till Eskilstuna på fredag. Idag känns det ganska hopplöst. Som att han aldrig kommer att bli bra tills dess. Plus att jag fått ont i halsen oxå....

Vi ska ju på dop.. Inte får man missa det. K sa att jag oroar mig alldeles för mycket. Det är flera dagar dit. Det ordnar sig.


Jag hoppas det.

0 kommentarer: