fredag, juni 26, 2009

Fredrikshavn

Vi har varit iväg på semester. En kort men o så underbar semester.
I morsdagpresent fick jag pengar att shoppa det jag ville ha för.
Jag valde att jag ville åka till Danmark och shoppa för pengarna.


Medans jag och Thea shoppade i Fredrikshavn så badade Maken , Milton och Shola på badhotellet. Där vi även spenderade natten.

Så utvilad som jag kände mig efter en kort semester har jag nog inte känt mig på länge.
Resan kommer definitivt att göras om igen.
Förhoppningsvis stannar vi 2 nätter då.

Och kan kanske ta oss runt Fredrikshavn oxå.
Nu blev det mest gågatan som gällde.
Fint väder fick vi oxå och det känns som att det var en trevligare midsommar än vanligt,.

Kanske ska bli en årlig resa.
Nubbe är ju inte så mycket för oss. (Sillen, potätera och jordgubbarna gillar vi!)








0 kommentarer: