lördag, juli 04, 2009


Sommar och Sol


Här är det fortfarande värme och sol dagarna i ända.
Inte så himla gott för varken Thea eller Milton, men annars har det vart ganska skönt. Ordentlig sommar för en gångs skull.
Nätterna hade jag gärna bytt bort med ett land som har det lite svalare dock.

Tiden som är kvar på makens semester tillbringas med att njuta av värmen i trädgården.
Milton mannen och Shola har vattenkrig och leker hopp lekar med vattenspridaren som vi köpte för att dom skall kunna svalka sig på baksidan.
Sitter den inte i har Milton vattenkrig med föräldrarna och jagar in dom i huset!

Så mysigt när han busar och fjantar sig.Och verkligen förstår att vi njuter av hans galenskap.







Imorgon är det kontraktskrivning hemma hos oss. Vårat är sålt och nu är det bara det finstilta kvar. Packningen pågår för fullt här hemma. Samtidigt som jag sitter och skapar en ny blogg, tyvärr tar bloggen längre tid att få igång än jag trodde då tiden inte riktigt räcker till.,Inte kunskapen heller tyvärr, men jag försöker att lära mig.

Nu är det middagsdags här hemma.

Grillspett och ev ett glas rött. Får väl tänka efter om vi ska ut och köra sen eller inte.

Ha en underbar lördagskväll

Linda

0 kommentarer: