måndag, oktober 05, 2009

Måndag igen

Helgen har gått i sjukdommens tecken.
Både pappan i huset och lilla Thea har haft feber och snuva.
Thea börjar bli bättre och maken är på jobbet.
Imorgon är han dock ledig då jag har lite att göra.

Istället vaknar stora tösen med ont i halsen i morses och blir hemma så hon får vila upp sig lite.
Får vi se hur hon mår imorgon om det är skolgång eller inte.

Själv ska jag försöka fixa lite med julgrejorna här hemma. Dom skall få byta hem så dom tar lite mindre plats, eller kanske så kartongerna tar lite mindre plats.

Har suttit i helgen och trixat lite med bloggens utseende men är inte helt hundra på om det känns bra.
Vad tycker ni andra?

Fint ? Fult? Rörigt?Underbart?

Var det bättre innan. Jag har en känsla av att det var det. Kändes nog mer vi?!

I skrivande stund försöker jag få storebror/lillebror och lillasyster att somna i samma rum.
Thea vill inte riktigt. Milton tror jag redan är - slocknad. Men man vet aldrig förräns man står i dörren.

Dags att gå och kolla,...

♥ Linda

0 kommentarer: