torsdag, oktober 01, 2009

Planering

Planerna inför jul och Milton 2 år dag har börjat så smått här hemma.
Födelsedagskort skall tillverkas och julklappar skall göras.

Lite tidigt kanske men tanken är väl att slippa stressa som en galning för att hinna med och göra julklappar till barnen.
Ett efterlängtat paket med tyger och tillbehör kom på posten för ett par dagar sedan.
Nu skall här fixas och trixas.

Känns som att det är väldigt mycket för tillfället och det är väl lite därför som jag börjar så smått med planering av julen.
Hjärnan går på högvarv och jag behöver något att slappna av med.

Teoriproven som jag sitter och övar på hemma ger mig mycket huvudbry.
Hör ni någon på kvällarna som suckar så är det förmodligen jag :-)

Maken försöker lugna ner mig och intala mig att allt går bra.
Jag är endå inte ett fan av proven måste jag erkänna.
Men det går.
Jag kan ju redan allt så var problemet ligger vet jag inte riktigt.



























Här ligger en liten Thea på väg ut. En kopia av sin mormor när hon var bebis.
I förd en alldeles undebar ullkofta som mormor gjort till henne - en tillhörande mössa finns oxå men mina barn har alla haft väldigt små huvuden så den söta lilla mössan är fortfaramde för stor.

Idag blir det öppna förskolan för mig, Milton och Thea medans Shola är i skolan.
Pappan är i Göteborg och slutför det sista med huset där.
Idag är det överlämning och dom nya ägarna tar över.

I eftermiddag är det dags för sista teorilektionen. Kommer sakna det. Var lite skönt att få komma iväg ett par timmar i veckan och bara vara.

Snart är det helg igen.. Tiden bara springer iväg.

♥ Linda

1 kommentarer:

Petra sa...

Vilken söt tjej hon är eran Thea! :-)
Kram