onsdag, november 04, 2009

Julens planer..

Här hemma börjar vi förbereda inför födelsedagarna som närmar sig och likväl julen.

Maken fyller om ett par veckor och innan dess skall här adventspyntas.
Milton kommer att fira sin födelsedag tillsammans med kusinen som kommer på besök.
Just för tillfäller sitter jag och syr på lite julklappar till barnen. Ett projekt som jag hade planerat att börja med redan för ett par veckor sedan men började imorses och är snart klar.

Det går riktigt fort när man väl bestämmer sig.
Pratade med mamma och moster för ett par dagar sedan och bestämde att vi kör en övernattning för släkten här efter Miltons kalas och har julafton hemma hos oss,.

Ska bli jätte mysigt. Behöver jag berätta att inredning, mat och bakplaner redan snurrar i huvudet på mig..
Julklappar till mostrar,far och morföräldrar redan är klara.
Dom fixades igår.

Nu är det bara makens födelsedagspresent och julklapp till honom, nåt litet mer till Milton och Thea som står på listan. Sedan är det klart.

Vad önskar mamman sig då??
Hmm - ja den som det visste.. Eller jo - en ny symaskin med overlock hade vart nåt.Lite väl dyrt kanske..
Om vi inte byter in dom vi har vill säga.. *blink blink maken*

För jag vet att du allt kikar in här ibland!!

Tillbaka till symaskinen för dom sista sakerna

♥ Linda

1 kommentarer:

Petra sa...

Va du står i och pysslar. Du e duktig du. Har inte ens börjat här med klappar. :-)