lördag, oktober 31, 2009

Mina Underbara Barn



Mina barn är det mest värdefulla jag har.
Att dom är skapta utav oss och är hälften jag hälften maken gör det ännu mera fantastiskt.
Jag ser så mycket av stora syster i Lilla Thea. Bara en yngre upplaga och lite ljusare till färgen.

I dags läget kan jag inte föreställa mig ett liv utan barnen. När jag var yngre kunde man ibland sitta och fantisera om hur livet hade sett ut utan barn, Men nu kommer tankarna allt mer sällan och barnen går alltid i första hand. Ens egna jag och övriga i familjen får stiga tillbaka - ibland oxå vänner vilket är fruktansvärt sorgligt.
Men jag antar att det är vuxenpoäng på hög nivå.

Gårdagen inlägg var ett riktigt depp inlägg. Jag höll på att gå sönder inombords av längtan, Idag känns det bättre.
Kanske inte riktig menat för alla att läsa - men min blogg blir ju endå som en dagbok och där får allt hamna.

Jag är inte riktigt personen som sätter mig ner och snackar ut - jag undviker personen/ det som gör mig ledsen tills jag mår bättre.

______________________________________________________________________

Stora tösen sprang precis ut genom dörren. Ikväll väntar ett Halloween party med tjejerna i klassen.
Så nu skulle hon hem till bästisen Johanna och fixa iordning sig.
Ikvälll när vi hämtar hem henne får vi se hur dom sätt ut.

Linda

0 kommentarer: