söndag, november 18, 2007

Hela dagen har nästan gått.
Kamran, Shola och Amalia har vart på bio som det var sagt.
Jag stannade ju hemma då för att få lite tid för mig själv. Hade väl tänkt att tillbringa dagen med lite pyssel och plock.
Skulle ha dammat klart den delen av storarummet som jag inte tog i torsdags.
Men icke då.
Jag har f***n inte fått tummen ut alls.
Pysslat lite har jag gjort. Kanske en timme max 1 & ½...
Men sen då???

Har nog suttit vid datorn mest. Druckit en kopp kaffe och bara glott känns det som.
Nu är jag trött på det. Har i och för sig vart det en stund nu men jag kommer lixom inte någonstans,..

Jag sitter fast.

Skulle ha gjort en massa saker idag och vart kreaktiv.
Packa förlossningsväska är en sak som jag måste göra.
Har jag gjort det??

Näää men visst, självklart har jag ju inte det.
Blir väl till att stå med den samtidigt som vattnet går.

0 kommentarer: