söndag, november 18, 2007

Söndagsmorgon.

Upp tända alla levande ljus som vi har.
Det var kallt här nere nu på morgonen. Riktigt kallt.

Gjort mig en kopp kaffe och sitter nu och funderar på vad man skall ta sig för idag.
Amalian sötnosen kom hit i fredags, igår tillbringade vi hela dagen tillsammans och idag ska Kamran, Shola och Amalia gå på bio, kanske ta sig en fika och ev är det snack om jul på Liseberg ikväll.

Jag skall stanna hemma idag under dagen. Mår ju som sagt inte toppen bra i mina ben.
Skulle inte klara av att sitta på en biograf först och sen ut och valsa.
Så jag stannar hemma och valsar istället.

Så mysigt att komma upp på morgonen och få sin tid för sig själv.
Även om det oftast innebär - sitta vid datorn och blogga. Dricka sitt morgonkaffe och njuta av mörkret utanför.
Hade vart ännu mysigare om snön som vi fick hade stannat kvar. Men det gjorde den ju inte.
4 dagar tror jag det var den låg. Sen var den som bortblåst.
Håler tummarna för att den kommer igen.

Snart
!!!


Min dröm om en vit trappa innan jul håller på att gå i uppfyllelse

0 kommentarer: