fredag, november 30, 2007

Herregud så fort det går .

Fick köpt nya slippapper till slipmaskinen igår.
Började för ca 30 minuter sedan och det går hur fort som helst.
Trappstegen är nästan klara, endast 2 st kvar.
Och rent blir det..
Eller hur man nu säger, Lacken försvinner i ett nafs!

Körde med målartvätt igår oxå och idag är det slipning.
Ikväll när älsklingen kommer hem ska jag försöka se om vi kan påbörja lite av målningen så det får torka över natten och fortsätta i morgonbitti.

Katterna är väl inte så där jätte förtjusta i allt väsen men men..
En fin trapp får vi =0)

Men som sagt igår- dammigt blir det.
Känner mig som en enda stor sliphög,.
Smuts överallt, kliar gör det oxå..

Knotten tycker inte heller om min sitt ställningar medans jag slipar och går upp och ner för trappan, men kanske bara kanske och lite förhoppningsvis så hjälper det till att knuffa knott på plats så h*n vill komma ut snart.

Sååå trött på detta nu!!
Jättetrött.
Men nu är det inte många dagar kvar och nedräkningen kan väl börja på riktigt snart.
Ska försöka köra en ordentlig städ i knottens rum nu idagarna oxå så att det är färdig till 100% där inne när våran älskade lill* sak anländer.

Bäddning av säng måste jag göra. Katterna har invigt sängen och jag har fått tvätta om allt..
Samma som Muffin gjorde när jag väntade Shola.
Mysigt är det. Slog mig igår att -
Undra hur katterna kommer reagera när vi väl kommer hem med en ny familjemedlem, som mest gråter och skriker.
Om dom tar avstånd från oss helt eller om det kommer sig naturligt.

Tror ju att dom kommer ta det med ro, eftersom dom alla 3 har förändrats väldigt under graviditeten. Och dom verkar alla fatta att nåt är på gång.
Känner mig både iaktagen och övervakad titt som tätt.
Får knappt röra mig utan att iallefall 1 av dom 3 är efter mig.. *S*

Både på gott och ont får jag väl tillägga.
Om man ska ta och fortsätta med den älskade trappen!!

Min dröm om en vit trapp innan jul håller på att gå i uppfyllelse


0 kommentarer: