onsdag, november 28, 2007

Om allt har gått som det ska så har min tråd på fl blivit med 3 st nyfödda barn.

1 av tjejerna fick igår en liten flicka. Det var inte dags riktigt ännu men hon ville ut.
Tvillingmamman bör oxå ha fått sina små till sig. Sattes igång i måndagsmorse och inom 24 timmar skulle dom små ha kommit ut.

Grattis till er.

Nu börjar man förstå ännu mer (har vart lite svårt att greppa innan) att det verkligen är på riktigt.
Snart är det våran tur.

22dagar kvar. Går in i vecka 38 imorgon.
oj oj oj...

Var hos bm i måndags.
Gått ner lite i vikt igen. Magen verkar ha små stannat till i växten. Ligger i dags läget lite under kurvan. Får se hur det blir med det.
Hade lite högt blodtryck och måste tillbaka imorgon för att kolla igen om det fortfarande är högt eller om det sjunkit.
Vid huvudvärk skulle jag söka akut tror jag..

Usch jag och mitt minne.ska ta och ringa in till dom och se.
Har lite små molande huvudvärk, men inte värre än att jag står på benen.
Bäst att kolla upp det endå.

Ska gå och klä på mig. På g med gravida annette till Ikea.
Ska försöka köpa på mig en hylla eller 2 till grovköket.
Måste få plats med alla grejor där inne.

Nää en kopp kaffe till. Sen göra nytta.


0 kommentarer: