onsdag, november 28, 2007

Ringde ner till MVC och fick en tid ganska med en gång.
Var bara till att åka dit, ta blodtryck, hb och lämna kisseprov.

Allt såg ok ut. Blodtrycket ligger ju dock lika "högt" som det gjorde i måndags. Men allt annat såg bra ut.
Ingen äggvita iallefall.
Ont i huvudet har jag av och till och fick veta igen att skulle det förvärras så får jag ringa förlossningen och åka in efter samtal med dem iså fall.

Men det tror jag inte ska behövas. Har ju haft yrsel idag oxå och sett lite dimmigt.
Labbkvinnan tyckte att jag ska behålla min tid som jag har med Rita BM imorgon och komma med nytt kisseprov och göra om allt igen.
Bara för att vara på säkra sidan.

Så imorgon blir det till att åka ner igen.
Får vi se vad som händer efter det.

Nu ska jag ta middagen som står på spisen.

0 kommentarer: