lördag, november 24, 2007

Vintermiddagen

Med älsklingens jobb igår var jätte trevlig.
Mycket god mat, som jag lätt hade kunnat äta mer av *S*.
Trevligt sällskap och massor med folk.
Säkerligen över 100 pers.

Kamran blev uppvaktad mot kvällens slut, eller kvällens slut för oss iallefall.
Fick en fin bukett med blommor, lite sång och ett stort paket från VILLAGE.

Hårda stolar som varken min kropp eller knotten tyckte om antar jag då jag satt med en massa förvärkar under säkert 1 - 1½ timmes tid.

Så länge har dom inte hållt på innan.
Kanske börjar närma sig nu då!!

Allt som allt en underbar kväll, kallt som satans men jag är väldigt glad att jag följde med..


Idag blir här pyssel och plock igen. Shola har sovit hos mormor och kommer nog hem när som.
Då ska vi fixa och dona lite. Baka lite pepparkakor kanske,
gjorde en smet för ett par dagar sedan som fått ligga i kylen och dra sig.

Nu är det putsning av ljuskronan som gäller.
Sen torkning av kyl och frys.

0 kommentarer: