fredag, december 21, 2007

Beräknad Födsel

Idag ja...

hehe och här sitter jag fortfarande. Inga nyheter är väl bra nyheter eller vad säger man?!

Värkarna kommer och går, mer och mer ofta kan jag ju tillägga och starkare och starkare i styrka..
Men fortfarande verkar dom inte göra någon speciell nytta.
Knotten trivs som sagt alldeles för bra i magen min.

Får väl se om dagen vill bringa nåt fint till oss eller om det blir en senis...
Kanske med en penis...

Det får bli mitt julrim..
Vem har ork och tid till rim så här i väntans tider annars lixom.

Sitter och funderar på hur och när man ska börja baka bröd osv för julmaten på måndag, kanske ska ta söndag kväll till det...
Då vet man att man har färskt bröd iallefall...
Allt annat kan man ju pyssla med på julafton under dagen kanske, eller skinkan ska nog fixas på söndag kväll oxå..

Längtar till jul..
Alla klappar och mys pys, första julen hemma.
Ska bli såå skönt. Har dock sagt till mamma att har vi inte knött ut knott på julafton så kommer vi dit och käkar jullunch med resten av familjen..

Nää nu ska jag dra mig vidare, Sååå trött idag så det inte är sant.

Petra- jag tänker på er. Hoppas att allt blir bra/bättre, och att ni endå kan finna någon njutning av att vara tillsammans som familj. Kram på er.

God jul och Gott nytt år

till alla utifall att jag inte skriver mer på ett tag..

1 kommentarer:

Anonym sa...

ojojoj..23dec snart 24dec. inget blogginlägg.. Sen den 21 dec... hmmmmmmmmmm *tänker* undrar varför.. ;o)
Kram på er.