onsdag, december 19, 2007

Grattis

På Amanda som idag fyller 8 år =0)

Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundrade år *trallar vidare*

1 dag kvar till BF.
Eller nja. Det beror ju lite på hur man räknar.
På familjeliv så räknar man att BF är - 1 dag, Då ska det va klart.
Hos Bm är det idag 2 dagar kvar och BF är dag 0..

om ni hänger med.
Iallefall... Är förhoppningsvis inte mer dagar än så kvar.
Satt igår kväll med värsting sammandragningarna, visade Kamran och han undrade va fan det var som hände i magen på mig.
Såg ut som att knott bökade runt ordentligt och tyg knödde ut med rumpan som en boll precis under revbenen på mig.

Men icke då. Det var min "lilla" sammandragning.
Såg riktigt kusligt ut.För att inte tala om smärtan som börjar komma. Just den där sd gjorde inte så ont, den i köket då jag fick stödja mig mot köksbordet och luta mig över det för att kunna andas samtidigt som jag höll mig stående gjorde nog ondare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj jag som trodde det skulle finnas foton på en liten knott nu.. DÅ är jag hemskt ledsen att behöva tala om att du/ni får vänta till Julafton... Världens bästa julklapp kommer ni att få.. ;o)
kram Gisela

Anonym sa...

Oj inget på två dagara här i ... Hmm kanske det finns en liten knott.