tisdag, december 04, 2007

Tack för den sömnen!

Vid 17:30 igår kväll satte det igång.
Fick förvärkar/värkar som inte ville släppa.
Dom kom med ganska jämna mellanrum och har hållt på av och till hela natten.Och jag har väl fått sova en 3-4 timmar mot mina kanske 7-8 i vanliga fall.
Har en sådan mensvärks liknande smärta, den är ju värre än själva värkarna.
Och molat har den gjort hela natten.

Allt från några minuters mellanrum till över 1 timme imellan.
Har nu plockat fram en klocka på nätet så man slipper sitta med mobilen i handen hela dagen.

http://www.mommy-tools.com/contraction.html

Nu är det bara att avvakta och se om detta är på riktigt eller om det går över.

Ska till barnmorskan kl 14 idag (om jag fortfarande är hemma vill säga).
Får vi se vad hon säger om det.

Väskan är iallefall 99% färdig.
Shola ska vara hos mormor och morfar när det väl är dags att åka iväg.
Själv ska jag se till att packa det allra sista idag , så man slipper komma till förlossningen och komma på att- det är glömt, och det, och det!!

När Älsklingen kommer hem ska vi iväg och handla julgranen så vi har den hemma.
Satt och funderade på att göra det redan igår. Men av olika anledningar beslöt vi oss för att avvakta.
Sen satte allt igång.

Mamma var här när allt började och blev super glad och tyckte att nu dröjer det inte länge förräns vi har knotten hos oss.
Kamran däremot blev livrädd och "är inte alls redo ännu" *S*


Uppdaterar under dagen om tiden finns =0)

Min dröm om en vit trappa innan jul har blivit uppfylld

0 kommentarer: