fredag, februari 15, 2008

Alla hjärtans dag.

Var det igår som säkerligen inte en jäkel har missat.
Skulle göra mig iordning för min moster var på väg hem till oss för att hämta Shola då dom skulle och bada och Shola sen skulle sova över där tills idag.

Hinner bara hoppa in i duschen så ringer det på dörren.
Shola kollade efter vem det var och säger att det är en man.
Hon får snällt öppna då jag står med skum överallt och är dyblöt.
Han frågar efter Sholas mamma och när jag ropar och frågar vem det är så får jag höra
- Blomsterbud.

Kikar ut för att ta blomman...
Fram sträcker han en påse med blommor.
3 paket.
Ett till mamma - 3 st gigantiska röda rosor med brudslöja *såå vackra*
Ett till Shola och Ett till Milton.

Älsklingen hade budat blommor.
Trodde faktiskt inte att jag skulle få nåt.
Tji fick jag.

När min moster kom tog vi en fika- Sen körde hon mig och Milton till stan. Där vi gick runt en stund, med Milton i bärselen.
Tungt var det.
Men det gick.Och mysigt hade vi.

Skulle ha gått och fikat med gänget från FL oxå, men kände mig inte riktigt fit for fight när det väl var dags.
Åkte hem och tog en fika hemma hos mamma och pappa.

När jag väl beslutade mig för att gå hem tog det inte lång stund innan Kamran kom hem med en påse mat.
Från favorit restaurangen Lai Waa.
Öppnade varsin öl, lade Milton i vagnen och satte oss bara han och jag och åt.
Helt underbart.
En fantastisk alla hjärtans dag blev det. Jag hade ju fått strikta order om att in planera nåt.
Utan fick snällt sitta och undra vad som skulle hända.

Efter maten tittade vi på film och myste i soffan en stund. Tills jag däckade ;0)

0 kommentarer: