söndag, februari 17, 2008

Redan.



Hittade ett så underbart leksaks kök för ett par dagar sedan på nätet.
Har nu letat som en blå för att hitta det igen.

Hur fint är inte det då??!!
Vill ha!

Har ett tag hittad Milton vänd på mage när jag vaknat under natten, Trots att jag lagt honom på rygg. Om det har varit jag som vänt honom i sömnen eller om han vänt sig själv vet jag ju inte till 100%.
Har ju hit intills inte vänt sig under dag tid så vi har sett det.
Tills igår. Lade honom på en filt på golvet så han skulle få lufta både kropp och själ. Och vad är det första han gör?! Vänder sig från mage till rygg. Väl på rygg lägger han armen super knepigt så jag trodde att den skulle hoppa ur led eller brytas av, sen försökte han att vända sig igen. Men det såg så skumt ut att jag inte vågade. Kan armen hoppa ur led när dom ska vända sig tro?? Eller rent ut av brytas av?!? Nu ligger lillkillen i sin säng och sover. Har för första gången nattat honom där inne och lyckats lägga ner honom i vaket tillstånd och han somnat "själv", med mig sittandes bredvid på 5 minuter. Visst gnällt till några gånger men upp och ge nappen så har han somnat om igen. Får vi se hur detta går. Shola sitter i badkaret, håller precis på att avsluta badet för att gå och lägga sig och kolla på singing bee.
Sen är det sovning som gäller. Skolan börjar imorgon igen. 4dagar skola för Shola denna veckan bara sen ska vi till Jönköping på bröllop,.
Ska bli såå roligt. Hoppas magen krympt nu bara så jag kommer i min klänning. Har vart lite uppblåst dom sista dagarna här så det gäller att hålla tummarna för att allt sitter som det ska.


Nä nu är det kaffe och cigg som gäller.

0 kommentarer: